Vásárlási feltételek

 nyomtatható verzió

 

 

Megrendelés:

Programjainkat kizárólag írásban lehet megrendelni. Ez történhet a honlapunkon található on-line megrendelőlap kitöltésével, vagy a honlapunkról letölthető megrendelőlapok kitöltés utáni postán, e-mailben vagy faxon történő eljuttatásával. A megrendelés során kötelező megadni a számlázási és szállítási címet (ha nem egyezik meg a számlázási címmel), telefonszámot, és a megrendelni kívánt programokat, valamint számlázó program megrendelése esetén az adószámot.

 

Visszaigazolás:

Online megrendelését szerverünk azonnal visszaigazolja egy automatikus válaszlevélben az Ön által megadott email címre. Amennyiben módosítani kíván a megrendelésen, erre a levélre válaszolva teheti meg.

 

Szállítási határidő:

A kiválasztott szoftvereket legkésőbb a következő munkanapon feladjuk (amennyiben a megrendelése munkanapon 14 óráig beérkezik, általában még azon a napon), amennyiben más időpontot nem jelölt meg. A választott fizetési módtól függően a csomagot a GLS futárszolgálat ill. a Magyar Posta fogja kézbesíteni.

Utánvételes fizetési mód esetén minden esetben a GLS futárszolgálat viszi a csomagot, aki garantálja, hogy a következő munkanapon 8-17 óráig megpróbálja kézbesíteni. A futártól az ellenérték kifizetéséről elismervényt kap, a számlát a csomagban találja.

Átutalásos fizetési mód esetén díjbekérőt állítunk ki amit egy 14 napos időkorlátos kulccsal együtt e-mailben ( kérésre postai úton is) elküldünk. A csomagot azt követően adjuk fel, hogy a díjbekérő szerinti összegről megkapjuk a bankszámlakivonatot. A csomagot a Magyar Posta kézbesíti ajánlott küldeményként, a Magyar Posta Rt. Üzletszabályzatában meghatározott feltételek és kézbesítési határidők szerint.

 

Szállítási költség:

A szállítási költségeket az RLB-60 Bt vállalja, Önnek csak a program vételárát kell kiegyenlíteni. Részletfizetés esetén kezelési költséget számítunk fel.

 

Számlázás:

A pontos számlázás érdekében az Online megrendelőlapon szereplő számlázási adatokat rövidítések nélkül töltse ki. Amennyiben kevés karakter található a számlázási adatok mezőben, használja a megjegyzés rovatot. A megrendelőlapon az alapértelmezett beállítás szerint elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, melyet megküldünk e-mailben, valamint a honlapunkról bármikor letölthető. Amennyiben nem szeretne elektronikus számlát befogadni, jelölheti a megrendelőlapon. Felhívjuk figyelmét, hogy ha nem jelölte a megrendeléskor, hogy nem szeretne elektronikus számlát, később nem lesz lehetősége papír alapú számlára cserélni. Amennyiben papíralapú számlát választott, a küldeményhez mellékelve fogja megkapni. Felhívjuk figyelmét, a jövőben a programfrissítésekről is csak a jogos felhasználó nevére áll módunkban a számlát kiállítani, aki ez esetben a vásárláskor/megrendeléskor számlázási névként megjelölt cég vagy egyéni felhasználó.

 

Postázás:

Az Online megrendelőlapon a postázási név és cím mezőkben azt a címet kérjük feltüntetni, ahová a postai küldemények kézbesítését kéri. Amennyiben a fizetés módjánál az "Utánvétes" fizetési módot választja, vagy "Átutalásos" fizetést választ, de kért nyomtatott leírást és/vagy telepítő CD-t, a GLS futárszolgálat szállítja házhoz a küldeményt 8.00-17.00 óra között. Ha ebben az időpontban nem tartózkodik senki a postázási címként megadott helyen, a megjegyzés mezőben adja meg azt a nevet és címet ahol napközben a megadott időpontban elérhető. Ebben az esetben a GLS futárszolgálat erre a címre szállítja a csomagot.

 

Részletfizetés:

A programokat részletre is meg lehet vásárolni. Részletre történő rendelés esetén Ön a megrendelés elküldésével kötelezettséget vállal arra, hogy a program(ok) teljes vételárát (összes részletét) kifizeti. Részletfizetésnél az Online megrendelőlapon önnek kell megadni hány egyenlő részletben szeretné a programok vételárát kiegyenlíteni (maximum 6 hónap). Részletfizetés esetén részletenként 1000 Ft + 27% ÁFA kezelési költséget számolunk fel. A részleteket egymást követő hónapokban kell kiegyenlíteni. A következő részletet minden hónapban azon a héten szállítja a GLS, amelyikre a megrendelés napja esik. A részletek feladása minden esetben a hét első munkanapján történik, kézbesítése a hét második munkanapján várható. Részletfizetéskor időkorlátos, két hónapig érvényes kulcslemezeket küldünk, minden hónapban, így Ön mindig csak a megvásárolt időszakban tudja használni a programot. A végleges kulcslemezt az utolsó részlettel együtt küldjük el. A részletfizetés feltétele, hogy minden hónapban az elküldött részletet átveszik és kiegyenlítik. Amennyiben ez két alkalommal meghiúsul, nem áll módunkban továbbra a részletfizetést lehetőségét biztosítani, így a program(ok) hátralévő vételárát egy összegben, átutalással kell kiegyenlíteni, majd ezt követően postai ajánlott küldeményként juttatjuk el Önhöz a végleges kulcslemezt. Amennyiben ez nem történik meg a kulcslemezen található időpontig (2 hónapon belül), a program használati joga lejár, a programot tovább legálisan nem használhatja, ügyfélszolgálatunkat és a frissítéseket nem veheti igénybe. Ebben az esetben a befizetett részleteket bérleti díjnak tekintjük, azt semmiképpen nem fizetjük vissza. Ha később mégis úgy dönt, hogy szeretné használni a programjainkat, újra meg kell rendelnie a programot. Amennyiben önhibáján kívül nem áll módjában a részleteket átvenni, és ezt időben jelzi, ügyfélszolgálatunk segítségére lesz a megfelelő megoldás megtalálásában.

 

Átutalás:

Átutalásos fizetési mód választása esetén nem küldjük el azonnal a teljes csomagot, és átutalásos számlát sem állítunk ki, mindössze díjbekérő kerül kiállításra és egy 14 napig érvényes kulcs, mellyel a honlapunkról letölthető telepítő (DEMO) programot lehet regisztrálni. A kulcsot és a díjbekérőt a megrendeléskor megadott e-mail címre küldjük el, de kérésre természetesen megküldjük postán is. A díjbekérő kiegyenlítését követően állítjuk ki a számlát a programokról, és ekkor kerül postázásra a számla és a programcsomag. A csomagban kérésre díjmentesen küldünk telepítő CD-t és programleírást, azonban felhívjuk a figyelmet, hogy azok a frissítések miatt sűrűn változnak, és az aktualizált leírások és telepítők mindig letölthetők a honlapunkról, illetve a postai levélküldemények szabályainak változása miatt 2017-től a programleírást és telepítő CD-t tartalmazó küldeményeket minden esetben csomagként küldjük a GLS futárszolgálattal.

 

Jogos felhasználó módosítása:

 

A névátíráshoz minden esetben érvényes szoftverkövetéssel kell rendelkezni!

A program használatára kizárólag a megrendelő jogosult. Amennyiben hitelt érdemlően bizonyítani tudja, hogy az eredeti jogos felhasználó neve megváltozott, átalakult, jogutóddal megszűnt, abból kiváltak vagy más cégbe olvadtak, illetve hivatalos névváltozás történt, a jogos felhasználót térítésmentesen átírjuk. A névátíráshoz e-mailhez csatoltan kérjük elküldeni a változást igazoló cégbírósági végzés másolatát! Kiválás esetén csak egy felhasználó maradhat, ha a kivált cég kívánja használni a programot, az eredeti cég ezt követően nem lesz jogosult a használatra!

Fentiektől eltérő esetben nincs lehetőség a jogos felhasználó módosítására, minden vállalkozásnak meg kell vásárolni a használni kívánt programokat. Viszont amennyiben azonos tulajdonosi körbe tartozó vállalkozások közül több vállalkozásban szeretnék használni a programo(ka)t, a saját fejlesztésű szoftverjeink árából kedvezményt biztosítunk egyedi elbírálás alapján (amennyiben megrendeléskor jelzi, hogy azonos tulajdonosi körbe tartozó vállalkozás már rendelkezik érvényes licensszel). Az árengedmény igénybevételéhez munkatársaink kérhetik az azonos tulajdonosi kör igazolását (pl. a két vállalkozás cégbírósági végzését). A kedvezmények nem vonhatók össze (pl. a csomagkedvezménnyel). Amennyiben a tevékenységet egy másik vállalkozásban szeretnék folytatni, az eljárás ugyanez, az új vállalkozás egyéves frissítése a megrendelés dátumával indul, és a régi vállalkozás az eredeti lejárati dátumig jogosult a frissítésekre.

 

Eltérő átírási szabályok számlázó program esetében
A számlázó program eredetét a számlakibocsátónak névre szóló igazolással és számlával kell tudnia igazolni, aminek megerősítését a NAV tőlünk is kérheti (és sok esetben kéri is). Fentiek miatt névátírás csak hivatalos okirattal igazolt névváltozás, átalakulás, vagy jogutóddal történő megszűnés esetén lehetséges. Ebben az esetben a név módosítása díjmentes. Kiválás esetén a program használati joga az eredeti vállalkozás birtokában marad, a kivált, új adószámot kapott cégnek új számlázó programot kell vásárolnia.

 

Fentiektől eltérő esetekben nem áll módunkban a jogos felhasználót módosítani, új felhasználóként meg kell rendelni a programot. Felmerülő kérdéseivel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat.

 

Sérült áru:

A rendelt programokat kifogástalan állapotban adjuk postára. A postai küldemény átvételekor győződjön meg annak sértetlenségéről, a szállítás során megsérült csomag esetén vetessen fel a postai/GLS dolgozóval jegyzőkönyvet, és/vagy tagadja meg az átvételt. Amint tudomásunkra jut a kézbesítéssel kapcsolatos probléma, ismételten feladjuk a csomagot.

 

A csomag tartalma:

A csomagban található telepítő CD-n minden esetben a DEMO programok találhatóak, melyet a megküldött regisztrációs adatokkal lehet élesíteni. Ezen kívül a csomag tartalmazza a számlát, valamint egy részletes felhasználói leírást képernyőtervekkel, mintalistákkal és táblázatokkal kinyomtatva, bekötve. A későbbiekben az aktuális leírásokat a honlapunkról tudja letölteni.

 

A programhoz kapcsolódó szolgáltatások:

A program vételára a vásárlástól számítva egy éven át tartalmazza az elkészült szoftverfrissítések rendelkezésre bocsátását függetlenül attól, hogy a frissítés törvényváltozások miatt változott, vagy funkcióiban bővült, valamint ezen idő alatt a telefonos ill. internetes ügyfélszolgálatunk igénybevételét munkaidőben (pontos elérhetőségeket és nyitva tartást az Elérhetőségek menüpontban találja).

A programfrissítéseket a honlapunkról tudja letölteni, melynek feltétele, hogy a megrendelést követően honlapunkon kitöltse a regisztrációt (itt adhatja meg, milyen felhasználónevet és jelszót kíván használni). A regisztrációt elvégezve ügyfeleink a frissítéseken kívül hozzáférhetnek a honlapunkon található Szakmai fórumhoz, és a Letöltésekhez (ügyfeleink által összegyűjtött hasznos dokumentumok).Figyelem! A regisztrációt csak a vételár megfizetése (beérkezése) után áll módunkban jóváhagyni!

A fenti szolgáltatások az egy év elteltével az árlistában szereplő frissítési díjért meghosszabbíthatóak újabb egy évre, melyről a lejárat hónapjában csekket küldünk. A frissítési díj fizetési határideje 3 hét, amennyiben ezen idő alatt nem kerül kiegyenlítésre, úgy tekintjük, hogy a jövőben nem kívánják igénybe venni szolgáltatásainkat. A programok ebben az esetben továbbra is működőképesek maradnak, de frissítés hiányában hatályosságukat veszthetik. Amennyiben a későbbiekben mégis szükségük lenne a programokra, csak ismételt megvásárlással juthatnak hozzá. Mivel a rendelés dátumának ismeretében tudható, mikor kell érkeznie a csekknek, valamint a frissítés lejáratának időpontja a honlapunkon is ellenőrizhető (a regisztráció kitöltése esetén), az önhibánkon kívül meg nem érkezett csekkekért felelősséget nem tudunk vállalni.

 

Rendelés lemondása:

A program kézhez vételétől számítva 8 napon belül visszaküldheti a hiánytalan csomagot (a számlát is beleértve, ha még nem került kiegyenlítésre). Amennyiben a szállítást utánvéttel kérte, a megadott számlaszámra visszautaljuk a vételárat. Felhívjuk figyelmét, hogy a számlázó programokról szigorú nyilvántartást kell vezetnünk, és az APEH kérésére adatot szolgáltatnunk! Amennyiben számlázó program vásárlásától állnak el, fenti esetben nem áll módunkban megerősíteni a program jogszerű használatát, így a programmal esetlegesen kiállított számlák adóügyi bizonylatként nem állják meg a helyüket. Ezt azért tartjuk fontosnak megemlíteni, mert a vételár kiegyenlítése előtt is van lehetőség a program használatba vételére, így számla készítésére is.

 

További információk a programokkal kapcsolatban:

Cégünk termékeivel alapvetően kisvállalkozások, valamint ezek könyvelésére szakosodott könyvelőirodák igényeit próbálja kielégíteni. Természetesen a programok lehetővé teszik a teljes körű ügyvitel elvégzését, csak az egyes funkciók és a program felépítése a kisvállalkozások igényeihez lettek igazítva. Hogy mit is jelent ez a gyakorlatban? Először is a programok (nem számítva a 2008-ban bevezetett hálózatos számlázó programot) egyelőre csak korlátozásokkal működnek hálózatban: a kettős program kivételével a programokba egyszerre csak egy gépről lehet belépni, a kettős esetében elindítható a program több gépről is, de itt egyazon könyvelésbe nem léphetnek be többen. Ezt némiképp ellensúlyozza, hogy a felhasználói szerződés szerint ügyfeleink felár nélkül az összes tulajdonukban lévő számítógépre telepíthetik. A kisvállalkozások igényeinek megfelelően a könyvelőprogramokban megtalálható bérmodul egyelőre kizárólag havibéres számfejtést tesz lehetővé, viszont az ezzel kapcsolatos feladatokat szinte teljes körűen elvégzi. Ezért viszont nem kell külön fizetni a bérprogramért, azt a könyvelőprogramok tartozékaként szállítjuk, a Tárgyieszköz nyilvántartással együtt.
A programok megvásárlás előtt kipróbálhatóak (a DEMO programok honlapunkról letölthetőek), valamint megrendelés előtt ügyfélszolgálatunk minden felmerülő kérdésre felvilágosítást ad. A fenti tájékoztatás, a kipróbálhatóság és a megrendelést megelőzően igénybe vehető ingyenes konzultáció miatt nem áll módunkban a kifizetett vételárat a fent említett 8 nap elteltével visszafizetni.

 

Kiegészítés Könyvelői Praktikum illetve RLB Könyvelőprogramok + Könyvelői Praktikum akciós programcsomag megrendeléséhez:

 

Az RLB-60 Bt. a Könyvelői Praktikum értékesítésében csak közvetítői szerepet tölt be.

Ügyfeleinknek a Könyvelői Praktikum programcsomagot megrendelés esetén közvetlenül a forgalmazó Egzatik Kft. juttatja el a megadott címre utánvétes küldeményként, a saját szállítási feltételeinek megfelelően. Ennek érdekében a megrendelőlapon megadott, a számlázáshoz és postázáshoz szükséges adatokat cégünk átadja az Egzatik Kft-nek.

Közös, kedvezményes programcsomag megrendelése esetén a vételár kiegyenlítése két módon történhet:

- Előre, díjbekérő alapján történő átutalással: Amint beérkezik a pénz, cégünk postán feladja a könyvelői csomagot a teljes programcsomagról kiállított számlával, ezzel egyidőben az Egzatik Kft. is feladja a rendelt csomag általa forgalmazott részét.
- Utánvéttel: cégünk feladja a könyvelői programokat tartalmazó csomagot utánvéttel a GLS futárszolgálattal. Ebben a küldeményben lesz a számla a teljes megrendelt programcsomagról (99 000,- Ft + ÁFA), de ebben a csomagban csak a könyvelői programok kerülnek. A pénz beérkezését követően (1-3 munkanap) adja fel az Egzatik Kft. az általa forgalmazott programokat.

Kedvezményes programcsomagok rendelése esetén nem áll módunkban részletfizetést biztosítani!

 

Árak:

Az árjegyzékben feltüntetett árak a 27% áfát nem tartalmazzák!